28 sty 2012

Hity 2011


Dzisiaj postanowiłam iść za Waszą radą i pokazać trendy, które najbardziej przypadły mi do gustu w poprzednim roku. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)

Kapelusze

TOPSHOP
Po lewej jest tzw. słomiany kapelusz, który na pewno część z Was kojarzy:) Bardzo ładnie prezentował się tego lata razem z luźnymi t-shirtami, szortami i klapkami lub po prostu na plaży, z kostiumem kąpielowym. Po prawej - filcowy kapelusz, który idealnie komponował się z maxi dresses, ale również spełniał swą rolę jesienią. 

Akcesoria do włosów

TOPSHOP i Regalrose

Opaski to akcesoria do włosów, które w poprzednim roku najbardziej przypadły mi do gustu. Opaska pośrodku najlepiej wyglądała (i była najbardziej praktyczna) zimą. Opaski z kwiatkami zawsze wyobrażam sobie na koncertach, jako wykończenie stroju hippie.

Biżuteria

Regalrose

Przez lato miałam kompletnego bzika na punkcie biżuterii hippie, jak i bardziej rockowej. Powyżej pokazałam Wam kilka cudeniek, które mam zamiar zakupić w najbliższej przyszłości.



Koszulki/koszule







TOPSHOP


W poprzednim roku najbardziej przypadły mi do gustu koszule (w kratę, jak i te szyfonowe) i tzw. "crop tops" (po prawej).

Okrycia wierzchnie

TOPSHOP i Adidas

W okolicach wiosny/lata najczęściej w oczy rzucały mi się kurtki jeansowe (które, dzięki Bogu, pasują do dosłownie wszystkiego) i tzw. kurtki baseballowe (świetnie prezentowały się z trampkami). Gdy robiło się chłodniej, na ulice wkroczyły pikowane kurtki, w zestawieniu z oficerkami - ten outfit zawsze dobrze wyglądał.

Szorty


Latem mam obsesję na punkcie szortów i nigdy nie mam ich za wiele haha. W poprzednim roku w szczególności upodobałam sobie szorty z wysokim stanem i tzw. "hot pants" (po lewej). Można też było zauważyć ogólną fascynację flagą amerykańską na ubraniach.

Długie spodnie

TOPSHOP
Oczywiście nieśmiertelne skinny jeans - tym razem urzekły moje serce w wersji 3/4 i tzw. "acid washed" lub
to się mówi po polsku - marmurki. W zeszłym roku była też duża mania na "chinos", które bardzo ładnie prezentowały się z klasycznym sweterkiem w serek i mokasynami.

Spódnice i sukienki

TOPSHOP
Latem największym powodzeniem cieszyły się maxi dresses (najlepiej z lekkiego, zwiewnego materiału) i długie (często plisowane) spódnice. Ja, z racji swojego wzrostu, lepiej odnajdowałam się w spódnicach niż w sukienkach do kostek;)
Buty


Vans, TOPSHOP, Minnetonka Moccasins

Od kiedy zrobiło się cieplej, jedyne buty jakie widziałam na Warszawskich ulicach były to mokasyny i Vansy (jestem fanką obydwu rodzajów obuwia). Mokasyny w szczególności podobały mi się w zestawieniu ze spodniami typu chinos i z rurkami. Natomiast "chelsea boots" (i ogólnie inne ciężkie buty), najlepiej prezentują się jesienią i zimą z długimi płaszczami.
Torby i inne akcesoria
Longchamp, TOPSHOP, Urban Outfitters

Myślę, że nikt nie zaprzeczy kiedy powiem, że to torby Longchamp są hitem 2011 (a przynajmniej w Polsce) - pasują do wszystkiego, są pojemne i dostępne w wielu kolorach. Plecaki z azteckimi nadrukami można było zauważyć w okresie letnim, natomiast szaliki typu snood, królowały (i wciąż królują) jesienią i zimą.
Inne
Oprócz tych rzeczy co opisałam wyżej, w poprzednim roku dużym powodzeniem cieszył się wzór galaktyki (legginsy, buty, cała kolekcja Christopher'a Kane'a), aztecki wzór (szczególnie latem; plecaki, koszulki, szorty) i ciemne szminki.

Do zobaczenia w następnym poście <:






5 komentarzy:

  1. Komentarz usunięty przez ACTA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na słomiany kapelusz i szorty z amerykańską flagą :3
    Post świetny. Masz bardzo dobry gust : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy strasznie podobny gust :D Może oprócz tych vansów i dresowej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post. czekam na następne ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. jaram się tym postem, lubię taką tematykę. powodzenia i wytrwałości! ;p nati.

    OdpowiedzUsuń